Costa de la Cavalleria - Molí de Vallgatina - Serrat Llobater - Serrat del Calvari

Compartiu aquesta ruta ;)

Itinerari

Sortirem de la Costa de la Cavalleria direcció sud-est tot resseguint el PRC-44, fins arribar a la Font de Pere Costa. Fixeu-vos amb la “pedra tosca”de la balma. Algú ens va comentar si aquest podria ser el topònim original.

Allà seguirem per corriols al costat del rec de la Costa que ens portarà al Molí de Vallgatina, on gaudirem de les hortes i els gorgs recuperats. Continuarem pel rec aquí ja anomenat del Relat fins que un canvi de direcció ens portarà a trobar el rec del Solerot fins arribar a la Balma de les Pastorelles. No us refieu d’un indicador de la balma mal col·locat que heu de trobar uns metres abans d’arribar al rec.

Seguirem camí ara ja enfilant-nos per un corriol poc transitat i costerut fins el Serrat Llobater. Poc després trobarem el camí ample del Solerot i més enllà, a l’esquerra, tornarem a enfilar-nos per corriol fins arribar al Serrat del Calvari, el punt més alt del recorregut. Baixarem direcció nord fins a tornar al punt de sortida.

Llocs d'interès

03/06/2022 07:40

Copy the following HTML iframe code to your website: