Costa de la Cavalleria - Serrat Llobater - Serrat del Calvari

Aquest és un recorregut molt assequible per arribar al Serrat Llobater i de passada per qui estigui més valent pot tornar pel Serrat del Calvari.
Compartiu aquesta ruta ;)

Itinerari

Sortim dels plans de la Costa de la Cavalleria i seguim el PRC-44 direcció est, passem pel petit embassament i continuem pel camí ample al costat del rec. Deixem el PR a la roca de la balma de l’horta de la Costa i continuem pel camí ample sense deixar-lo. Durant tot el recorregut només trobem la casa pairal mig enrunada del Solerot. La deixem a la nostra esquerra i continuem pel camí ample de la carena, fins a trobar el corriol que ens mena al Serrat Llobater.

Fem el retorn pel mateix camí fins passat el Solerot, on trobem un corriol a l’esquerra que amb ziga-zagues ens porta al Serrat del Calvari.

Continuem carenejant en direcció ponent passant per les parets enrunades de la Costeta.

Més endavant, a la dreta, agafem un corriol que, en pronunciada baixada, ens porta directe altre cop als plans de la Costa.

Llocs d'interès

03/06/2022 09:23

Cavalleria - Calvari

Copy the following HTML iframe code to your website: