Carena de Serra-seca – Rec Merdinyol – Coll de l’Arç - Serrat Alt – Font de la Bernadeta

Caminada popular nocturna organitzada un setembre de fa ja uns quants anys.
Compartiu aquesta ruta ;)

Itinerari

Us proposem de fer-la de bon matí tot sortint de Prats pel camí més curt, ja que l’objectiu és resseguir la carena de Serraseca mentre el sol i les boires fan acte de presència. No us deixeu enganyar pel camí ample, ja que un cop passada la casa de Serraseca, el camí es va estrenyent fins acabar en corriol amb algun graó de pedra.

Baixarem la carena direcció sud i seguirem el camí que ens portarà a passar el rec Merdinyol, cap a llevant direcció Coll de l’Arç, on creuarem la carretera i agafarem un bonic corriol per portar-nos al Serrat Alt.

Sortirem a les envistes de Prats, just on s’acabaran les indicacions d’aquesta ruta.

Seguirem a l’esquerra, caminant uns metres per roca, paral·lel a la carretera i deixant a l’esquerra una granja, fins trobar davant nostre, un camí de terra ampla que resseguirem tot revoltant per entre camps i que ens deixarà a sota del Santuari del Lurdes. Allà travessarem la carretera i agafarem el corriol que ens menarà directe a la Font de la Bernadeta.

Llocs d'interès

02/06/2022 16:13

Serra-Seca

Copy the following HTML iframe code to your website: